سانترال بهتر است یا سیستم تلفنی ویپ
یک کسب و کار باید یک سیستم تلفن داشته باشد، بدون شک. با این حال، انتخاب نوع سیستم تلفن کار آسانی نیست. اکنون گزینه های زیادی وجود دارد که واقعاً نیاز به تفکر جدی برای انتخاب بهترین گزینه دارد. در این مقاله، ما به طور عمیق نگاه می کنیم در این مقاله قصد داریم به بررسی سانترال در مقابل ویپ و مزایای استفاده از ویپ بپردازیم. اگر به صورت آنلاین به سیستم‌های تلفن نگاه می‌کردید، با این دو نام اختصاری مختلف روبرو شده‌اید: سانترال در مقابل ویپ. اساساً، این دو گزینه شما هستند. سیستم‌های سانترال سنتی چندین دهه است که وجود داشته‌اند، در حالی که ویپ یک راه‌حل نسبتاً جدید تلفن است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با این حال، هر دو مزایا و معایب خود را دارند.
منتشر شده در پنجشنبه 8 شهريور 1403
 
کال سنتر چیست و چرا اهمیت دارد؟
ممکن است یک مرکز تماس را به‌عنوان انباری مملو از میزهای کوچک تصور کنید که در آن ماموران خسته بی‌وقفه از یک تماس به تماس دیگر جابه‌جا می‌شوند. با این حال، مراکز تماس امروزی در حال تکامل هستند. بسیاری از آنها اکنون به عنوان محل کار ترکیبی یا کاملاً از راه دور عمل می کنند، با نمایندگانی که به طور موثر درخواست های پشتیبانی را از طریق خطوط تلفن سنتی و کانال های دیجیتال مختلف مدیریت می کنند. شرکت‌های بیشتری متوجه شده‌اند که بهبود در آموزش مرکز تماس و رضایت شغلی، فرسودگی مرکز تماس را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و حفظ و رضایت مشتری را افزایش می‌دهد. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه عملکرد مراکز تماس و آنچه برای موفقیت در مرکز تلفن خود نیاز دارید، به شما بگوییم.
منتشر شده در پنجشنبه 8 شهريور 1403
 
تلفن ابری چیست ؟ امکانات ، فواید و معایب آن
همه مشاغل به یک سیستم ارتباطی موثر و قابل اعتماد نیاز دارند. برای اکثر شرکت‌های امروزی، این به معنای یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر است که از طریق اینترنت کار می‌کند. انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری سیستم‌های تلفن مبتنی بر ابر، آن‌ها را به انتخابی جذاب برای مشاغل در هر اندازه‌ای تبدیل می‌کند، از مشاغل کوچک در حال حرکت گرفته تا شرکت‌هایی که مراکز تماس را اداره می‌کنند. اگر می خواهید با صفر تا صد تلفن های ابری آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.
منتشر شده در پنجشنبه 8 شهريور 1403
 
تلفن ابری و ویپ برای چه نوع مشاغلی مناسب است ؟
نحوه برقراری ارتباط یک کسب و کار نه تنها استانداردهای آن را منعکس می کند، بلکه به ایجاد شهرت در بازار و جذب چشم انداز جدید نیز کمک می کند. بدون ارتباط مناسب، یک شرکت یا افراد آن ممکن است به طرق مختلف آسیب ببینند. برای برقراری ارتباط موثر، وجود مجموعه ای از ابزارها و فناوری های مناسب به همان اندازه خود ارتباطات مهم است. این بدان معناست که کسب‌وکارها یا شرکت‌ها باید جدیدترین ابزارهای ارتباطی را به کار گیرند و اینجاست که نیاز به سیستم تلفن ابری احساس می‌شود. این سیستم‌های تلفن به دلیل مزایای بی‌شماری که ارائه می‌دهند به عنوان یکی از بزرگترین انقلاب‌ها در صنعت ارتباطات در حال ظهور هستند. تنظیمات سنتی تلفن علاوه بر تماس، سیستم‌های تلفن مبتنی بر ابر مزیت‌های پیشرفته مختلفی مانند ضبط تماس، گزارش تماس، پاسخ صوتی تعاملی، پست صوتی، شماره تلفن‌های تجاری و موارد دیگر را به مشاغل ارائه می‌دهند. این سیستم ها از طریق ابر اینترنت کار می کنند و بنابراین به کسب و کارها در صرفه جویی زیادی در پول کمک می کنند. اگر می خواهید بدانید کدام کسب و کار ها می توانند از سیستم تلفن ابری استفاده کنند، به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.
منتشر شده در يكشنبه 20 خرداد 1403
 
مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک
زنگ نخوردن تلفن همیشه یکی از ازار دهنده ترین مشکلات تلفن ‌های ثابت بوده است. برخی اوقات، تلفن شما ممکن است به نظر بی‌ دلیل زنگ نخورده باشد. این مشکل می ‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، به خصوص اگر شما منتظر تماسی مهم باشید. اما نگران نباشید، راه‌حل‌هایی برای این مشکل وجود دارد. در این مطلب، ما به بررسی راه حل‌ هایی برای مشکل زنگ نخوردن تلفن پاناسونیک می ‌پردازیم. 
منتشر شده در پنجشنبه 8 شهريور 1403
 
تلفن سانترال دسته دوم را از کجا بخریم؟
در دنیای ارتباطات امروزی، سانترال‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ارتباطی کسب و کارها شناخته می‌شوند. با وجود تکنولوژی پیشرفته سانترال‌های جدید، بسیاری از کسب و کارها به دنبال خرید تلفن سانترال دسته دوم هستند. اما برای خرید یک سانترال، باید با مراحل و نکات مهم این کار آشنا باشید. در این مطلب، به شما راهنمایی کاملی برای خرید تلفن سانترال دسته دوم ارائه خواهیم داد. 
منتشر شده در پنجشنبه 8 شهريور 1403
 
اجزای تلفن سانترال کدامند؟
با گسترش کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌ها، نیاز به ارتباط صحیح و سریع با مشتریان و همکاران افزایش یافته. سانترال یکی از ابزارهایی است که برای مدیریت تماس‌های تلفنی در سازمان‌ها استفاده می‌شود. سیستم تلفنی سانترال از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام دارای وظایف خاصی هستند و با توجه به نیاز سازمان، با یکدیگر ترکیب می‌شوند. در این مطلب، به بررسی اجزای تلفن سانترال و نقش هر کدام از آن‌ها در مدیریت تماس‌های تلفنی می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با اجزای سانترال آشنا شوید و در انتخاب بهترین نوع سانترال برای سازمان خود موفق باشید.
منتشر شده در دوشنبه 30 بهمن 1402
دسترسی سریع
تماس با فروشگاه اینترنتی ویپ
تهران میدان امام خمینی - خیابان لاله زار جنوبی -پاساژ 110- طبقه سوم- پلاک16
021-33956026
021-33119397
09205560162
فروشگاه اینترنتی ویپ تل 24
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه ویپ تل 24 می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح