تلفن ابری و ویپ برای چه نوع مشاغلی مناسب است ؟

نحوه برقراری ارتباط یک کسب و کار نه تنها استانداردهای آن را منعکس می کند، بلکه به ایجاد شهرت در بازار و جذب چشم انداز جدید نیز کمک می کند. بدون ارتباط مناسب، یک شرکت یا افراد آن ممکن است به طرق مختلف آسیب ببینند. برای برقراری ارتباط موثر، وجود مجموعه ای از ابزارها و فناوری های مناسب به همان اندازه خود ارتباطات مهم است. این بدان معناست که کسب‌ و کارها یا شرکت‌ ها باید جدیدترین ابزارهای ارتباطی را به کار گیرند و اینجاست که نیاز به سیستم تلفن ابری و تلفن ویپ احساس می‌ شود.
این سیستم‌ های تلفن به دلیل مزایای بی‌ شماری که ارائه می‌ دهند به عنوان یکی از بزرگ ترین انقلاب‌ ها در صنعت ارتباطات در حال ظهور هستند. تنظیمات سنتی تلفن علاوه بر تماس، سیستم‌ های تلفن مبتنی بر ابر مزیت‌ های پیشرفته مختلفی مانند ضبط تماس، گزارش تماس، پاسخ صوتی تعاملی، پست صوتی، شماره تلفن‌ های تجاری و موارد دیگر را به مشاغل ارائه می‌دهند. این سیستم ها از طریق ابر اینترنت کار می کنند و بنابراین به کسب و کارها در صرفه جویی زیادی در پول کمک می کنند. اگر می خواهید بدانید کدام کسب و کارها می توانند از سیستم تلفن ابری استفاده کنند، به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.

تلفن ابری و ویپ برای چه نوع مشاغلی مناسب است

مشاغل خدمات مشتری

نمایندگان در صنعت خدمات مشتری در یک محیط پویا کار می کنند، زیرا آنها باید با انواع مختلفی از پرس و جوهای مشتری که نیاز به پاسخ و حل سریع دارند، سر و کار داشته باشند. یک سیستم تلفن تجاری مبتنی بر ابر با ارائه ویژگی های مختلف این کار را آسان می کند. مسیریابی تماس هوشمند  که از هوش مصنوعی برای هدایت تماس‌ های مشتری با نمایندگان استفاده می‌ کند، مطمئن می‌ شود که تماس مطابق با ماهیت درخواست و تخصص نماینده انجام می‌ شود. با این کار، Phone Systems برای خدمات مشتری تضمین می کند که نماینده در رسیدگی به نوع خاصی از پرس و جو مهارت دارد و این احتمال را افزایش می دهد که مشتریان در اسرع وقت به یک رزولوشن دسترسی پیدا کنند.

مشاغل مهمان داری

مهمان داری نوعی صنعت است که انتظار می رود در تمام ساعات شبانه روز در دسترس باشد. وجود دستیارهای مجازی در سیستم‌ های تلفن ابری می‌ تواند به یک کسب‌ و کار مهمان‌ داری کمک کند تا تماس‌های معمول مشتری را بدون دخالت انسان انجام دهد. همچنین، ویژگی هایی مانند پست صوتی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ تماس مشتری از دست نمی رود. علاوه بر این، Phone Systems for Hospitality از کار از راه دور پشتیبانی می‌ کند، به این معنی که نمایندگان می‌ توانند تماس‌ های مشتریان را از هر کجا دریافت کنند. بنابراین چه در مورد رزرو یا ارائه اطلاعات باشد، متخصصان مهمان داری می توانند این کار را در حین حرکت انجام دهند.

مشاغل مهمان داری

 

مشاور املاک

قابلیت حمل سیستم‌ های تلفن ابری، بزرگ‌ ترین مزیت برای مشاغل املاک و مستغلات است. این کسب‌ و کارها معمولاً در چندین مکان فعالیت دارند و نمایندگان شان در مناطق مختلف حضور دارند. با استفاده از یک سیستم تلفن ابری، شرکت می‌ تواند به کارمندان خود امکان دهد از هر مکان و در هر زمان تماس برقرار کنند. کارمندان می‌ توانند هر دستگاهی را که به اینترنت متصل است انتخاب کنند تا مطمئن شوند هیچ تماسی از دست نمی‌ رود.

مراقبت های بهداشتی و پزشکی

یک روند رو به رشد در بخش مراقبت های بهداشتی، پزشکی از راه دور است. یعنی تعامل بین بیماران و پزشکان مراقبت های بهداشتی از طریق تماس های تلفنی و سایر کانال های ارتباطی برقرار می شود. با استفاده از سیستم تلفنی کسب و کار ابری، مشاوره بیمار و پزشک می تواند به راحتی از طریق تماس انجام شود. حتی اگر پزشک برای تماس در دسترس نباشد، بیمار می‌ تواند یک پست صوتی بگذارد که هر زمان که پزشک در دسترس بود به آن دسترسی پیدا کند. این روند به ویژه برای بیمارانی که در مناطق روستایی یا دورافتاده قرار دارند مفید است زیرا می توانند بدون زحمت سفر به مرکز پزشکی خود با پزشک در تماس باشند.

مراقبت های بهداشتی و پزشکی

تجارت الکترونیک

ویژگی های پیشرفته مانند تلفن گویا چند سطحی، مسیریابی تماس هوشمند، کلیک برای تماس و پست صوتی به ایمیل برخی از ویژگی های سیستم تلفن ابری هستند که به عوامل پشتیبانی مشتری در بخش تجارت الکترونیک کمک می کنند تا پرس و جوها را به طور کارآمد و موثر مدیریت نمایند. کاربرد سیستم های تلفن ابری در بخش تجارت الکترونیک تقریباً مشابه بخش خدمات مشتری است. سیستم های Cloud Phone برای تجارت الکترونیک معمولاً بدون هیچ مشکلی با سایر برنامه ها مانند نرم افزار CRM ادغام می شوند. این مزایا باعث می‌ شود سیستم‌ های تلفن ابری برای مجموعه تجارت الکترونیک مناسب باشند.

سازمان های غیر انتفاعی

سازمان های غیر انتفاعی اغلب با موسسات خیریه دیگر مستقر در مناطق دور کار می کنند. فراخوانی فرآیندی حیاتی در این صنعت برای ایجاد سرمایه و بروزرسانی شرکا و مشارکت‌ کنندگان با آخرین اطلاعات است. یک سیستم تلفن ابری برای سازمان غیر انتفاعی این امکان را بدون هیچ گونه سرمایه گذاری سنگین از نظر تجهیزات، اجراء و امور مالی فراهم می کند که ارزش قابل توجهی را برای این موسسات ارائه می دهد.
چندین صنعت دیگر وجود دارند که می توانند مزایای سیستم تلفن کسب و کار ابری را به دست آورند. زمان مناسبی است که تلفن تجاری خود را به فضای ابری تغییر دهید و قبل از اینکه خیلی دیر شوید از مزایای آن بهره مند شوید.
سازمان های غیر انتفاعی

سیستم تلفن ابری چه تفاوتی با سیستم تلفن سنتی دارد؟

یک سیستم تلفن ابری به طور کامل از طریق اینترنت کار می کند، برخلاف سیستم های تلفن سنتی که روی خطوط تلفن فیزیکی کار می کنند. این سیستم‌ها انعطاف‌ پذیری، مقیاس‌ پذیری و دسترسی بیشتری را ارائه می‌ کنند زیرا کاربران می‌ توانند از هر دستگاه دارای اینترنت تماس بگیرند و دریافت کنند. همچنین، سیستم های تلفن ابری ویژگی های ارتباطی پیشرفته تری مانند تلفن گویا، دکمه های کلیک برای تماس، انتقال تماس، پست صوتی به ایمیل و... را ارائه می دهند.
- آیا کارمندان می توانند از راه دور به سیستم تلفن ابری دسترسی داشته باشند؟ بله، کارمندان می‌ توانند از راه دور به سیستم‌ های تلفن ابری دسترسی داشته باشند، زیرا این سیستم‌ ها در فضای ابری میزبانی می‌ شوند و کارمندان می‌ توانند از هر مکانی با استفاده از یک دستگاه مجهز به اینترنت به این سیستم‌ ها دسترسی داشته باشند. 
تفاوت سیستم تلفن ابری با سیستم تلفن سنتی

مطالب مرتبط

دسترسی سریع
تماس با فروشگاه اینترنتی ویپ
تهران میدان امام خمینی - خیابان لاله زار جنوبی -پاساژ 110- طبقه سوم- پلاک16
021-33956026
021-33119397
09205560162
فروشگاه اینترنتی ویپ تل 24
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به فروشگاه ویپ تل 24 می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح