نحوه برقراری ارتباط یک کسب و کار نه تنها استانداردهای آن را منعکس می کند، بلکه به ایجاد شهرت در بازار و جذب چشم انداز جدید نیز کمک می کند. بدون ارتباط مناسب، یک شرکت یا افراد آن ممکن است به طرق مختلف آسیب ببینند. برای برقراری ارتباط موثر، وجود مجموعه ای از ابزارها و فناوری های مناسب به همان اندازه خود ارتباطات مهم است. این بدان معناست که کسب و کارها یا شرکت ها باید جدیدترین ابزارهای ارتباطی را به کار گیرند و اینجاست که نیاز به سیستم تلفن ابری و تلفن ویپ احساس می شود.
این سیستم های تلفن به دلیل مزایای بی شماری که ارائه می دهند به عنوان یکی از بزرگ ترین انقلاب ها در صنعت ارتباطات در حال ظهور هستند. تنظیمات سنتی تلفن علاوه بر تماس، سیستم های تلفن مبتنی بر ابر مزیت های پیشرفته مختلفی مانند ضبط تماس، گزارش تماس، پاسخ صوتی تعاملی، پست صوتی، شماره تلفن های تجاری و موارد دیگر را به مشاغل ارائه میدهند. این سیستم ها از طریق ابر اینترنت کار می کنند و بنابراین به کسب و کارها در صرفه جویی زیادی در پول کمک می کنند. اگر می خواهید بدانید کدام کسب و کارها می توانند از سیستم تلفن ابری استفاده کنند، به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.

نمایندگان در صنعت خدمات مشتری در یک محیط پویا کار می کنند، زیرا آنها باید با انواع مختلفی از پرس و جوهای مشتری که نیاز به پاسخ و حل سریع دارند، سر و کار داشته باشند. یک سیستم تلفن تجاری مبتنی بر ابر با ارائه ویژگی های مختلف این کار را آسان می کند. مسیریابی تماس هوشمند که از هوش مصنوعی برای هدایت تماس های مشتری با نمایندگان استفاده می کند، مطمئن می شود که تماس مطابق با ماهیت درخواست و تخصص نماینده انجام می شود. با این کار، Phone Systems برای خدمات مشتری تضمین می کند که نماینده در رسیدگی به نوع خاصی از پرس و جو مهارت دارد و این احتمال را افزایش می دهد که مشتریان در اسرع وقت به یک رزولوشن دسترسی پیدا کنند.
مهمان داری نوعی صنعت است که انتظار می رود در تمام ساعات شبانه روز در دسترس باشد. وجود دستیارهای مجازی در سیستم های تلفن ابری می تواند به یک کسب و کار مهمان داری کمک کند تا تماسهای معمول مشتری را بدون دخالت انسان انجام دهد. همچنین، ویژگی هایی مانند پست صوتی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ تماس مشتری از دست نمی رود. علاوه بر این، Phone Systems for Hospitality از کار از راه دور پشتیبانی می کند، به این معنی که نمایندگان می توانند تماس های مشتریان را از هر کجا دریافت کنند. بنابراین چه در مورد رزرو یا ارائه اطلاعات باشد، متخصصان مهمان داری می توانند این کار را در حین حرکت انجام دهند.

قابلیت حمل سیستم های تلفن ابری، بزرگ ترین مزیت برای مشاغل املاک و مستغلات است. این کسب و کارها معمولاً در چندین مکان فعالیت دارند و نمایندگان شان در مناطق مختلف حضور دارند. با استفاده از یک سیستم تلفن ابری، شرکت می تواند به کارمندان خود امکان دهد از هر مکان و در هر زمان تماس برقرار کنند. کارمندان می توانند هر دستگاهی را که به اینترنت متصل است انتخاب کنند تا مطمئن شوند هیچ تماسی از دست نمی رود.
یک روند رو به رشد در بخش مراقبت های بهداشتی، پزشکی از راه دور است. یعنی تعامل بین بیماران و پزشکان مراقبت های بهداشتی از طریق تماس های تلفنی و سایر کانال های ارتباطی برقرار می شود. با استفاده از سیستم تلفنی کسب و کار ابری، مشاوره بیمار و پزشک می تواند به راحتی از طریق تماس انجام شود. حتی اگر پزشک برای تماس در دسترس نباشد، بیمار می تواند یک پست صوتی بگذارد که هر زمان که پزشک در دسترس بود به آن دسترسی پیدا کند. این روند به ویژه برای بیمارانی که در مناطق روستایی یا دورافتاده قرار دارند مفید است زیرا می توانند بدون زحمت سفر به مرکز پزشکی خود با پزشک در تماس باشند.

ویژگی های پیشرفته مانند تلفن گویا چند سطحی، مسیریابی تماس هوشمند، کلیک برای تماس و پست صوتی به ایمیل برخی از ویژگی های سیستم تلفن ابری هستند که به عوامل پشتیبانی مشتری در بخش تجارت الکترونیک کمک می کنند تا پرس و جوها را به طور کارآمد و موثر مدیریت نمایند. کاربرد سیستم های تلفن ابری در بخش تجارت الکترونیک تقریباً مشابه بخش خدمات مشتری است. سیستم های Cloud Phone برای تجارت الکترونیک معمولاً بدون هیچ مشکلی با سایر برنامه ها مانند نرم افزار CRM ادغام می شوند. این مزایا باعث می شود سیستم های تلفن ابری برای مجموعه تجارت الکترونیک مناسب باشند.

