نحوه برقراری ارتباط یک کسب و کار نه تنها استانداردهای آن را منعکس می کند، بلکه به ایجاد شهرت در بازار و جذب چشم انداز جدید نیز کمک می کند. بدون ارتباط مناسب، یک شرکت یا افراد آن ممکن است به طرق مختلف آسیب ببینند. برای برقراری ارتباط موثر، وجود مجموعه ای از ابزارها و فناوری های مناسب به همان اندازه خود ارتباطات مهم است. این بدان معناست که کسبوکارها یا شرکتها باید جدیدترین ابزارهای ارتباطی را به کار گیرند و اینجاست که نیاز به سیستم تلفن ابری احساس میشود. این سیستمهای تلفن به دلیل مزایای بیشماری که ارائه میدهند به عنوان یکی از بزرگترین انقلابها در صنعت ارتباطات در حال ظهور هستند. تنظیمات سنتی تلفن علاوه بر تماس، سیستمهای تلفن مبتنی بر ابر مزیتهای پیشرفته مختلفی مانند ضبط تماس، گزارش تماس، پاسخ صوتی تعاملی، پست صوتی، شماره تلفنهای تجاری و موارد دیگر را به مشاغل ارائه میدهند. این سیستم ها از طریق ابر اینترنت کار می کنند و بنابراین به کسب و کارها در صرفه جویی زیادی در پول کمک می کنند. اگر می خواهید بدانید کدام کسب و کار ها می توانند از سیستم تلفن ابری استفاده کنند، به شما پیشنهاد می دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.
نمایندگان در صنعت خدمات مشتری در یک محیط پویا کار می کنند، زیرا آنها باید با انواع مختلفی از پرس و جوهای مشتری که نیاز به پاسخ و حل سریع دارند، سر و کار داشته باشند. یک سیستم تلفن تجاری مبتنی بر ابر با ارائه ویژگی های مختلف این کار را آسان می کند. مسیریابی تماس هوشمند که از هوش مصنوعی برای هدایت تماسهای مشتری با نمایندگان استفاده میکند، مطمئن میشود که تماس مطابق با ماهیت درخواست و تخصص نماینده انجام میشود. با این کار، Phone Systems برای خدمات مشتری تضمین می کند که نماینده در رسیدگی به نوع خاصی از پرس و جو مهارت دارد. این احتمال را افزایش می دهد که مشتریان در اسرع وقت به یک رزولوشن دسترسی پیدا کنند.
مهمان داری نوعی صنعت است که انتظار می رود در تمام ساعات شبانه روز در دسترس باشد. وجود دستیارهای مجازی در سیستمهای تلفن ابری میتواند به یک کسبوکار مهمان داری کمک کند تا تماسهای معمول مشتری را بدون دخالت انسان انجام دهد. همچنین، ویژگی هایی مانند پست صوتی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هیچ تماس مشتری از دست نمی رود. علاوه بر این، Phone Systems for Hospitality از کار از راه دور پشتیبانی میکند، به این معنی که نمایندگان میتوانند تماسهای مشتریان را از هر کجا دریافت کنند. بنابراین چه در مورد رزرو یا ارائه اطلاعات باشد، متخصصان مهمان داری می توانند این کار را در حین حرکت انجام دهند.
ماهیت قابل حمل سیستم های تلفن ابری بزرگترین مزیت برای مشاغل املاک و مستغلات است. مشاغل املاک و مستغلات معمولاً چندین مکان دارند که به این معنی است که نمایندگان در مناطق مختلف قرار دارند. با یک سیستم تلفن ابری برای املاک و مستغلات، یک کسب و کار می تواند به کارمندان خود اجازه دهد از هر کجا و هر زمان تماس بگیرند. کارمندان می توانند دستگاه مورد نظر خود را که به اتصال اینترنت متصل است انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ تماسی از دست نمی رود.
یک روند رو به رشد در بخش مراقبت های بهداشتی، پزشکی از راه دور است. یعنی تعامل بین بیماران و پزشکان مراقبت های بهداشتی از طریق تماس های تلفنی و سایر کانال های ارتباطی. با استفاده از سیستم تلفنی کسب و کار ابری، مشاوره بیمار و پزشک می تواند به راحتی از طریق تماس انجام شود. حتی اگر پزشک برای تماس در دسترس نباشد، بیمار میتواند یک پست صوتی بگذارد که هر زمان که پزشک در دسترس بود، میتواند به آن دسترسی پیدا کند. این روند به ویژه برای بیمارانی که در مناطق روستایی یا دورافتاده قرار دارند مفید است. زیرا می توانند بدون زحمت سفر به مرکز پزشکی خود با پزشک در تماس باشند.
ویژگی های پیشرفته مانند تلفن گویا چندسطحی ، مسیریابی تماس هوشمند، کلیک برای تماس و پست صوتی به ایمیل برخی از ویژگی های سیستم تلفن ابری هستند که به عوامل پشتیبانی مشتری در بخش تجارت الکترونیک کمک می کند تا پرس و جوها را به طور کارآمد و موثر مدیریت کنند. کاربرد سیستم های تلفن ابری در بخش تجارت الکترونیک تقریباً مشابه بخش خدمات مشتری است. سیستم های Cloud Phone برای تجارت الکترونیک معمولاً بدون هیچ مشکلی با سایر برنامه ها مانند نرم افزار CRM ادغام می شوند. این مزایا باعث میشود سیستمهای تلفن ابری برای مجموعه تجارت الکترونیک مناسب باشند.