تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2601W |
برند : گرند استریم |
2,850,000 تومان
|
تلفن تحت شبکه و IP گرنداستریم مدل GRP2636 |
برند : گرند استریم |
8,700,000 تومان
|
گیت وی FXO گرنداستریم 4پورت مدل HT841 |
برند : گرند استریم |
9,300,000 تومان
|
هدست USB یالینک مدل UH37 Mono Teams |
برند : یالینک |
3,000,000 تومان
|
تلفن بیسیم تحت شبکه یالینک مدل W56H |
برند : یالینک |
4,500,000 تومان
|
تلفن تحت شبکه پورت گیگ گرنداستریم مدل GRP2602G |
برند : گرند استریم |
3,900,000 تومان
|
مرکز تلفن و سانترال تحت شبکه گرنداستریم UCM6304 A |
برند : گرند استریم |
30,000,000 تومان
|
گیت وی FXO هشت پورت گرنداستریم مدل HT881 |
برند : گرند استریم |
14,200,000 تومان
|
تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2601W |
برند : گرند استریم |
2,850,000 تومان
|
تلفن تحت شبکه و IP گرنداستریم مدل GRP2636 |
برند : گرند استریم |
8,700,000 تومان
|
تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P |
برند : گرند استریم |
2,900,000 تومان
|
گیت وی FXO گرنداستریم 4پورت مدل HT841 |
برند : گرند استریم |
9,300,000 تومان
|
دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824 |
برند : پاناسونیک |
21,000,000 تومان
|
تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD530 |
برند : پاناسونیک |
4,000,000 تومان
|
تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-AT7730 |
برند : پاناسونیک |
10,000,000 تومان
|
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS880 |
برند : پاناسونیک |
3,000,000 تومان
|
تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG3611 |
برند : پاناسونیک |
2,150,000 تومان
|
سانترال بهتر است یا سیستم تلفنی ویپ |
یک کسب و کار باید یک سیستم تلفن داشته باشد، بدون شک. با این حال، انتخاب نوع سیستم تلفن کار آسانی نیست. اکنون گزینه های زیادی وجود دارد که واقعاً نیاز به تفکر جدی برای انتخاب بهترین گزینه دارد. در این مقاله، ما به طور عمیق نگاه می کنیم در این مقاله قصد داریم به بررسی سانترال در مقابل ویپ و مزایای استفاده از ویپ بپردازیم.
اگر به صورت آنلاین به سیستمهای تلفن نگاه میکردید، با این دو نام اختصاری مختلف روبرو شدهاید: سانترال در مقابل ویپ. اساساً، این دو گزینه شما هستند.
سیستمهای سانترال سنتی چندین دهه است که وجود داشتهاند، در حالی که ویپ یک راهحل نسبتاً جدید تلفن است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. با این حال، هر دو مزایا و معایب خود را دارند.
|
منتشر شده در
پنجشنبه 8 شهريور 1403
|
کال سنتر چیست و چرا اهمیت دارد؟ |
ممکن است یک مرکز تماس را بهعنوان انباری مملو از میزهای کوچک تصور کنید که در آن ماموران خسته بیوقفه از یک تماس به تماس دیگر جابهجا میشوند. با این حال، مراکز تماس امروزی در حال تکامل هستند. بسیاری از آنها اکنون به عنوان محل کار ترکیبی یا کاملاً از راه دور عمل می کنند، با نمایندگانی که به طور موثر درخواست های پشتیبانی را از طریق خطوط تلفن سنتی و کانال های دیجیتال مختلف مدیریت می کنند.
شرکتهای بیشتری متوجه شدهاند که بهبود در آموزش مرکز تماس و رضایت شغلی، فرسودگی مرکز تماس را تا حد زیادی کاهش میدهد و حفظ و رضایت مشتری را افزایش میدهد. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه عملکرد مراکز تماس و آنچه برای موفقیت در مرکز تلفن خود نیاز دارید، به شما بگوییم.
|
منتشر شده در
پنجشنبه 8 شهريور 1403
|
تلفن ابری چیست ؟ امکانات ، فواید و معایب آن |
همه مشاغل به یک سیستم ارتباطی موثر و قابل اعتماد نیاز دارند. برای اکثر شرکتهای امروزی، این به معنای یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر است که از طریق اینترنت کار میکند. انعطافپذیری و مقیاسپذیری سیستمهای تلفن مبتنی بر ابر، آنها را به انتخابی جذاب برای مشاغل در هر اندازهای تبدیل میکند، از مشاغل کوچک در حال حرکت گرفته تا شرکتهایی که مراکز تماس را اداره میکنند. اگر می خواهید با صفر تا صد تلفن های ابری آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را مورد بررسی تان قرار دهید.
|
منتشر شده در
پنجشنبه 8 شهريور 1403
|